Concursul se prelungește până pe 10.11.2024 Art.1. Organizatorul Campaniei Organizatorul campaniei “Comanda pachetul Hennessy VS & Hennessy VSOP NBA si poti castig...
Am crescut și ne mutăm într-un depozit mai mare! Începând cu 20.08.2024, ne găsești și în NOUL Depozit din VGP Park București (Nord), pe Șos . Linia de Centură nr.4...
Magazinul King cu numarul 3 este acum mai aproape de tine. Începând cu 28.07.2023, ne găsești și în Vitan pe șos. Mihai Bravu la nr. 462, Prosper Center În cel mai nou magazin al no...
Martini este o marcă renumită de vermut italian, vinuri spumante, precum și o varietate de aperitive alcoolice. De la început și până în prezent, această băutură a fost și este considerată un fel de simbol al luxului, stilul de neegalat, strălucirea lumii bogăției și a prezentabilității. Distileria Martini & Rossi, care se află în nordul Italiei, în orașul Torino, produce și vinde produsele mărcii. Totul a început în 1847, când un cvartet format din oameni de afaceri ambițioși și întreprinzători, a decis să-și înființeze propria companie care să se specializeze în producția și vânzarea de vinuri spumante, vermut și alte băuturi alcoolice.
Compania primește numele sonor "Distilleria Nazionate da Spirito di Vino" și reușește să câștige rapid teren pe piața italiană. Lucrurile din distilerie încep să meargă atât de bine încât până în 1849 produsele sale au inundat magazinele din Franța și apoi pe cele din alte țări europene. Anii 1860 au fost marcați, pentru companie, cu o perioadă de schimbări. Astfel, în 1860, unul dintre fondatorii mărcii a decedat, iar acest eveniment activează procesul de reorganizare parțială a producției.
Trei ani mai târziu, în 1863, în afacerea vermutului au fost incluse noi chipuri, și anume antreprenorul tânăr și energic Alessandro Martini, care a lucrat pentru Distilleria Nazionate da Spirito di Vino timp de mai mulți ani ca și contabil pentru Teofilo Sola, și expertul principal al companiei în domeniul vinificării, Luigi Rossi. Odată cu venirea la putere, compania achiziționează un nou nume - "Martini, Sola e Cia". În plus, în acest moment au apărut pentru prima oară etichetele legendare pe sticlele de vermut fabricate, foarte asemănătoare cu cele care se văd astăzi pe sticla Martini.
Vermut este de obicei înțeles ca un anumit tip de vin aromat, care se face nu numai din struguri copți, ci și din ierburi și condimente speciale. Și trebuie remarcat că un tip similar de produse alcoolice, a existat în sortimentul companiei până în 1863. Cu toate acestea, datorită unei serii de experimente îndrăznețe și oarecum extravagante realizate de Luigi Rossi, s-a reușit găsirea unei formule unice, păstrată în cel mai strict secret până în prezent, câștigând faima nu numai în Italia, ci și în întreaga lume.
În 1864, a fost realizat primul export al legendarului vermut al companiei. De exemplu, sticlele de alcool au fost expediate din Genova în SUA. Astfel, anul 1860 este considerat momentul în care marca începe să câștige faima mondială. În 1865, în Dublin a avut loc o expoziție internațională de băuturi alcoolice, în urma căreia Martini a obținut o medalie de gradul I pentru calitate. Apoi a urmat o serie de expoziții și prezentări, nu mai puțin prestigioase în Franța, Marea Britanie, Australia și alte țări.
Vermouth
Martini este una dintre cele mai apreciate băuturi datorită faptului că are la bază o rețetă care a trecut peste 8 generații de maeștri distilatori din casa Martini.