Concursul se prelungește până pe 10.11.2024 Art.1. Organizatorul Campaniei Organizatorul campaniei “Comanda pachetul Hennessy VS & Hennessy VSOP NBA si poti castig...
Am crescut și ne mutăm într-un depozit mai mare! Începând cu 20.08.2024, ne găsești și în NOUL Depozit din VGP Park București (Nord), pe Șos . Linia de Centură nr.4...
Magazinul King cu numarul 3 este acum mai aproape de tine. Începând cu 28.07.2023, ne găsești și în Vitan pe șos. Mihai Bravu la nr. 462, Prosper Center În cel mai nou magazin al no...
Brandul Mateus a fost creat în 1945, iar producția a început la sfârșitul celui de-al Doilea Război Mondial. Vinul a fost special conceput pentru a atrage interesul piețelor nord-americane și nord-europene care se dezvoltau rapid.
Printre deliciile Portugaliei se numără multe vinuri necunoscute. Există un vin care este cu totul excepțional și care provine din îndepărtata provincie nordică a Tras-os-Montes. Acesta se numește Mateus și ceea ce este unic la acest vin este culoarea sa portocalie. Nimeni nu ar trebui să-l judece după culoarea sa! Mateus este delicios dincolo de cuvinte.
Producția a crescut rapid în anii ’50 și ’60, iar la sfârșitul anilor ’80, completată de o versiune albă, a reprezentat aproape 40% din totalul exportului portughez de vin de masă. La acel moment, vânzările la nivel mondial erau de 3,25 milioane de cutii pe an.
Sogrape, compania de familie care deține brandul și care este cel mai mare producător de vin din Portugalia, s-a diversificat recent în alte domenii ale industriei vinicole din Portugalia. În Marea Britanie, în 2002, vinul a fost re-ambalat și relansat într-un efort deliberat de valorificare a nostalgiei din anii '70, deși vinul în sine fusese deja mai puțin dulce și puțin mai spumos, ca răspuns la preferințele populare moderne pentru un vin ușor mai uscat. Totuși, vinul continuă să fie vândut în sticla sa distinctivă cu gât îngust, în formă de balon, cu eticheta unică „conac istoric baroc” (Palatul Mateus din Vila Real, Portugalia) și dop de plută.
Mateus este un vin apărut încă din anul 1942, atunci când fondatorul companiei a ținut să contureze o rețetă personală plină de complexitate și gust. Pentru forma sticlei, inspirația este una cât se poate de curioasă: ploștile soldaților înrolați în Primul Război Mondial.